به وقت آزمایش گلوکز🫢

تصویر
۸ پاسخ

ولی خوش‌مزه بود و برای من اصلا سخت نبود ،برای منی که هنوز تهوع دارم و به شدت حالم بد میشه اونم با شکم خالی خوب بود

ایشالله زود تموم میش

اگر حس کردی حالت تهوع شدید داری با هماهنگی ازمایشگاه یک قرص ضدتهوع بخور

وای🥴

چرا من اینو هنوز ندادم

واهی من یچیز شیرین بخورم یهو بالا میارم🥲🥲۲۸ این ماه باید برم

کدوم آزمایشگاه رفتی؟

نگو ک خیلی شیرین بوده از شیرینی متنفرم استرس دارم🥺

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🩵مهیار مامان کوهیار🩵مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی