خانما وزن جنین ۱۵۰۰اونم تو هفته ۳۱خیلی کمه؟؟؟

۸ پاسخ

نه مال منم ۱۵۷۰ بود و دکتر گفت نرماله

من ۲۹ هفته ۱۵۰۰بود

برا من 1400 بود

صدکش چنده

من تو ۲۹ که رفتم پیش دکترم گفت ۱۵۰۰ هست و خوبه . امروز هم سونو دارم دو هفته گذشته از اون موقع احتمالا بالاتر رفته باشه

نرماله گلم برحسب گهواره

از این ببعد بیشتر تقویت کن چون وزن گیری اصلی از الان ببعده

اره تقریبا

سوال های مرتبط

مامان جوجه هاااا مامان جوجه هاااا ۳ ماهگی
مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی