۶ پاسخ

عدسی و لیدی میل خیلی خوب وزن میده و شیر و خرما

من تویی هفته ۳۴ وزنش ۲۴۰۰ بود

نه عزیزم خوبه نرماله
ببین این پایین هم وزن های نرمال هست

تصویر

ن خوبه

عزیزم تخمه کدو و بادام درختی لوبیا و نخود پخته شده بخور خیلی خوبه

من ۳۲ هفته و ۴ روز بودم امروز ۲۰۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان آریسا و داداش مامان آریسا و داداش هفته سی‌وسوم بارداری