سلام خانما طبیعی من ۷ ماهم شده اصلا شکم ندارم؟

۸ پاسخ

نمی‌دونم والا منم نگرانم هیچی مشخص نمیشه حاملم 🙁🙁🙁

ینی مثلا تو لباس خونگی ایناهم تا ماه هفت و هشت مشخص نمیشه؟؟

اما خب مهم وزن بچس که خوب باشه بقیش مهم نیس

منم دقیقا همینطوریم بزور شکمم دیده میشه

عزیزم من تو 8ماهم هرکی میبنه میگه بچت کو نترس در میاد کم کم

اره طبیعیه ماه هشت درمیاد

وزن کوچولوت نرمال باشه شکم اصلا مهم نیست

اره.

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد