۵ پاسخ

ازمایش یه تومن دادم. سونو سه تومن

آزمایش غربالگری اول ۱میلیون دادم
سونو هم ۱۴۰۰دادم

من سونو شد ۶۰۰آزمایش شد ۹۰۰تومن

برا منم همین اندازه شد ازمایششم من رفتم جهاد

همونه قیمتش هنوز آزمایش غربالگری هم ۷۰۰میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرضا و جاوید مامان علیرضا و جاوید هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری