۲ پاسخ

اگه سه ماه و دو هفته هستش سریع اقدام کنید
زودی خوب میشه و از دردسرش خلاص می‌شید ایشالله بسلامتی

خواهرزاده همسرم دوهفته پیش برده لیزری
احتمالا میگفت لطفی بود پیش داروخانه دی، باز خواستی میپرسم ازش منم هفته بعد میبرم همونجا

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی