۷ پاسخ

توی هفته های بالا
تعادل برقرار بشه
نه زیاد گرمی نه زیاد سردی
هر دو عوارض داره

تعادل باید باشه ببن هردو

هردوش ب اندازه
گرمی زیاد رو زردی و پوست و..تاثیر بد داره
سردی هم کندذهنی،تکرر ادرار،سرد شدن طبع بچه و خود مادر

هرچیزی به اندازه خوبه سردیجات بیش از حد هم خوب نیست
هم سردی و هم گرمی دوتاش کنار هم بخور

به نظرم هر دو را باید خورد ولی زیاده روی نکنیم
کلا تعادل باید رعایت بشه

سردی چون گرمی باعث سقط میشه

سردیجات آخه گرمی جات باعث خونریزی میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ...... مامان ...... هفته بیست‌وششم بارداری