سلام عزیزم من تو هفته 25 طول سرویکسم ,28 بود بهم استراحت دادن هفته امم بالا بود سرکلاژ نمیشد پساری هم گفت لازم نیست همون استراحت و شیاف
دهانه رحم نرم میکنه گرمیجات
کم لخوری اشکالی نداره
سرویکست مثل منع
دکتر چیبهت گفت
سرویکست پایینه دکترت چی بهت گفت؟
فقط یبوست نگیر
ویتامین دی و کلسیم مصرف کن همه چی به صورت اعتدال
بااین طول سرویکس تکون نخوردن ازهمش بهتره
استراحت خیلی مهمه کارای خونه زیاد انجام نده
گرمیجات کلا تو بارداری خوب نیس
عزیزم سرویکس پایین نگفت سرکلاژبایدبشی؟؟؟
هرچیزی به اندازه 🙄
تعادل تعادل تعادل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.