۱۲ پاسخ

سلام عزیزم من تو هفته 25 طول سرویکسم ,28 بود بهم استراحت دادن هفته امم بالا بود سرکلاژ نمیشد پساری هم گفت لازم نیست همون استراحت و شیاف

دهانه رحم نرم میکنه گرمیجات
کم لخوری اشکالی نداره

سرویکست مثل منع
دکتر چی‌بهت گفت

سرویکست پایینه دکترت چی بهت گفت؟

فقط یبوست نگیر

ویتامین دی و کلسیم مصرف کن همه چی به صورت اعتدال

بااین طول سرویکس تکون نخوردن ازهمش بهتره

استراحت خیلی مهمه کارای خونه زیاد انجام نده

گرمیجات کلا تو بارداری خوب نیس

عزیزم سرویکس پایین نگفت سرکلاژبایدبشی؟؟؟

هرچیزی به اندازه 🙄

تعادل تعادل تعادل

سوال های مرتبط

مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری