خانوما سرویکس ۲۹ خوبه؟
اوکیه؟

۱۰ پاسخ

نه پایینه نیاز ب استراحت داری

من ۲۰ هفته ۲۹ بودم دکتر گفت فقط استراحت. و شیاف سرکلاژ زیر۲۵
سه هفته بعد سه هفته بعد دوباره سونو دادم. ثابت مونده یه زره هم بالاتر اومده

استراحت .خیلی باید مراقب باشی . توالت فرنگی . اگه یبوست داری تو دستشویی زور نزن

۱۷ هفته ۳۰ بودم دکتر گفت سرکلاژ کن ولی من نکردم، خودم یه ماه رعایت کردم، رابطه و پله و کار سنگینو ممنوع کردم سرویکس سر یه ماه شد ۳۵....استرس نده به خودت هیچی نیست فقط استراحت بیشتر کن

من ۲۹ هستم دکتر گفته استراحت کن

نه پایینه سرکلاژ کن

نه استراحت کن

باید استراحت کنی ولی اگه من بودم ریسک نمیکردم و سرکلاژ میکردم

لب مرزه
من ۲۸.۲۹شدم
نظر دکترم این بود ک سرکلاژ بشم بهتره
میگف نشدی هم باید مراقب باشی و این حرفا
دیگ سرکلاژ شدم من

نه باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💚حسن و حسین❤️ مامان 💚حسن و حسین❤️ ۵ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان راشین و مهرشین مامان راشین و مهرشین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری