سلام مامان ها
تیر کشیدن تو واژن طبیعیه؟؟؟

۷ پاسخ

ارهههه

منم در روز یکی دوبار داخل واژنم تیر میکشه
من باز فکر کردم عفونت دارم😕

اره منم یهو دارم

😑ای گفتی آره هفته های بالاتر واس من بیشترم شدع

طبیعیه

آره طبیعیه

طبیعیه...

سوال های مرتبط

مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی