۴ پاسخ

من به بجم‌میده خیلی خوبه قشنگم‌وزش گرفته

اگه خوب بود اسمش گیگوز نبود بعدشم برای بچه های بالای یک ساله

باید ببینی چ مارکی ب بچت میفته

اره خوبه من قبلنا به دخترم میدادم... اما سنش بالای 1سالگی بود

سوال های مرتبط

مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان گل پسری و دخملی مامان گل پسری و دخملی ۴ ماهگی
مامان مامان نارنج مامان مامان نارنج ۸ ماهگی