خانما نظرتون در مورد سونوی من چیه هنوز دکترم ندیده؟؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم دقیقا چن هفتت رفتی
منم ۳۳هفته و۴روز رفتم
سونو گفت۲۶۱۵
+/-۳۸۲بود
بنظرت تا۳۷چقد میشه؟!

ماشاالله وزنش خیلی خوبه

ماشالا...خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان هایلین🐣🍼💖👑 مامان هایلین🐣🍼💖👑 ۴ ماهگی
مامان گل پسری و دخملی مامان گل پسری و دخملی ۴ ماهگی
مامان مامان نارنج مامان مامان نارنج ۸ ماهگی
مامان ایلیا😘... مامان ایلیا😘... روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی