هموگلوبین ۱۰ خیلی پایینه ؟

۸ پاسخ

نه واسه من۱۱بود

مال من ۱۲ بود گفتن کم خونی نمیدونم والله راست گفتن یا ترسوندن

نه تا ۱۲نرماله بره بالا میشه غلظت خون

ن واسع منم 10

دکتر برای من فرامکس نوشت دوز آهن ش بالاتره

مال منم فکر کنم۹بود 🥴آره پایینه قرص آهن حتما بخور

۱۱ نرماله

نه خیلی مال من ۱۱

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد