۳ پاسخ

ن خوبه ۱۰ باشه روزی دوتا قرص باید بخوری ۱۱ خوبه

نه مشکلی نیست مال منم ۱۱.۳ دکتر گفت در روز ۲ تا قرص آهن بخور

کمبود هموگلوبین میشه همون کم خونی فکر کنم
اگه اره دکتر بهت قرص میده

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان Liya مامان Liya ۹ ماهگی