سلام قرص ب ۶ بخورم عیب نداره؟
حال تهوع دارم

۵ پاسخ

تاثیری نداره

من که دکتر ب6 داد حالت تهوع دوبرابر شد بهم نساخت

نه مشکلی نیست منم دکترم بهم ب۶ داد هر ۱۲ ساعت

ب۶ برای تهوع هست دیگ بخور

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی