۵ پاسخ

نه تو ۹ و ۱۰ هم میتونی بری

بله عزیزم همون ۸ هفته برو زودتر یه وقت تشکیل نشده استرس میگیری

بهتره زودتر بری عزیزم
خدای نکرده خدای نکرده خارج رحمی یا پوچ باشه زودتر میفهمن

من پنج هفته رفتم سونوگفتن قلب تشکیل نشده ۱۴روزبعد سونو تو تکرار کن ولی دیگع نرفتم منتظرم ۱۲هفته بشم که هم غربالگری برم هم صدای قلبشو بشنوم

۶هفته و شش روز قلب تشکیل میشه من دخترعموم‌ سه تا بچه رفت سونو ۶هفته و ۶روز گفت قلب نداره بعداز چند روز سقط میشد

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هشتم بارداری