خانما من۶ماه خورده ایم هست جیگر خوبه بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

نه گلم خوب نیست

نه خیلی بده
ممنوعه اصلا عزیزم نگه دار بد حامله گی بخور

جگر کلا خوب نیس تو بارداری

من خوردم چند بار در حد هوس بخور اشکال نداره

نخور ریسک نکن

ن عزیز
جگر از ممنوعیاات بارداری هست
ب هیچ وجه نخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی