۴ پاسخ

اره عزیزم ۳۳ خوبه اگه مشکل خاصی نداری

باید دکترتون تشخیص بده ب من گفت پیاده روی نکنی در صورتیکه قبلش گفته بود یک ربع برو

اره عزیزم ۳۳ خوبه اگه مشکل خاصی نداری

از همین الان شروع کن چرا ۳۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان جانان خانوم مامان جانان خانوم ۵ ماهگی
مامان حلما🎀👧🏻 مامان حلما🎀👧🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد