۵ پاسخ

من سرما خوردم
هیچی نخوردم فقط سوپ و آب میوه و میوه زیاد خوردم و خداروشکر خوب شدم

به من آزیترومایسین داد التهاب شدید دارم

شربت دیفن و استامینیفن ساده من سیتریزین ده هم خوردم

دکترم واسه من دیفن هیدرامین تجویز کرد ولی فقط گفت قرقره کنم

شربت ديفن و استامينوفن ساده ، شربت رو ميتوني قرقره كني

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وهشتم بارداری