۵ پاسخ

ماکارونی برنج خیلی گم کن نون سنگگ شیرینی جات مصنوعی کلا حدف کن حتی کیک وبیسکویت مربا هارو مویز و کشمش وخرما لخور ازهرمیوه نصف بیشتر نخور من بامیه خشک گردم پودر کردم صبحا نصف صاشق مرباخوری میخوردم با آب قندم ۱۰۲ بود البته

لب مرزه احتمالا رژیمم فکر کنم جواب باشه

منم ۹۴ فردا باز باید تکرارش کنم گفت همینجور بمونه باید دارو مصرف کنی

من ۹۲ بود رعایت کردم اومد پایین الان دیگ آزمایش ندادم ببینم چنده

من قبل از ان‌تی تو چکاپ اولیه قندم بالا بود دوهفته رژیم دیابتی گرفتم اومد پایین همونو دیگه رعایت کردم قندم بالا نرفته تاالان خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد و ریحانه مامان محمد و ریحانه ۷ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد