آزیترومایسن برا یگرفتگی بینی نوزاد خوبه ؟

۱ پاسخ

قطره یا اسپری سدیم کلرید باید بریزی

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی
مامان راستین 👩‍🍼 مامان راستین 👩‍🍼 ۱۰ ماهگی