۱۳ پاسخ

ژله ای

تصویر

خانما خاکشیر خوبه؟

ژله ای میخورم و میگن ژله ای بهتره

من از اول بارداریم بهم گچی ش رو دادن،پس از این ماه منم ژله ای ش استفاده میکنم چون میگین بهتره

هر کدوم خارجی باشه🤣

ژله ای بهتره

ژله ای

من یوروویتال میخورم که گچیه

ژله ای

من از اول بارداری ژلع ای استفاده کردم

من ژله ای میخوردم داروخونه گچی داده مجبورم بخورمش

ممنون عزیزم

ژله ای میگن جذبش بهتره چون روغنیه

سوال های مرتبط

مامان تیانا 😍 مامان تیانا 😍 ۱ ماهگی