۲ پاسخ

من هنوزم پنتوپرازول و شربت معده میخورم ولی خوب نشدم
یکم کاهو یا خیار بخور

عرق نعنا بخور یکم

سوال های مرتبط

مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته دوازدهم بارداری