مامانا قند دارم؟😔😔😔

تصویر
۸ پاسخ

کدوم یکیش مال قنده؟

بله متاسفانه

بعد پودره ۲۰۸بالاس

اوهوم🥺

منم همین مایه ها بودم یکم بیشتر مثلا ناشتامم ۱۰۸ بود الان انسولین میزنم هرچی سن بارداری بالاتر میره هم مقاومت به انسولینم بیشتر میشه

منم دقیقا ناشتا ۸۱ بود بد پودر ۲۰۳ بود بد اونم یه مرحله ۱۸۰ بود

بالاس اره

بله بالاس قند بعد صبحانت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری