مامانا قند دارم؟

تصویر
۹ پاسخ

اره ناشتا لب مرزه

لب مرزی عزیزم مراعات کنی میاد پایین

من ۹۶ بود با رعایت شدم ۸۵ بعدم کلا قندم اومد پایین هنوزم دارم رعایت میکنم دیگه عادت کردم

به جواب اعضای گهواره اعتماد مکن فقط نظر پزشکت. شما الان مرحله پیش دیابت هستی یعنی اگر رعایت نکنی به سرعت قندت میره بالا و شاااااید پزشک تو ابن مرحله متغورمین روزی یه دونه برات تجویز کنه

قندبارداری باید زیر ۹۲ باشه .رعایت کن بیاد پایین.

نه نداری برو حالشو ببر

ن اوکیه

لب مرزی دیگه باید رعایت کنی

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار👶🏻🩵 مامان دیار👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی