قند دارم مامانا؟؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام ناشتا نرپال
اما ۲ ساعته ۴۰ تا بالاس

قرصی میشه؟یا انسولین؟

دوساعته بالاس

قندت زده 89 عالیه
قند باید بین 70تا 115 باشه

ناشتا خوبه
دو ساعته بالاس

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۱ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار👶🏻🩵 مامان دیار👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی