خوردن ارده تو بارداری موردی داره؟

۶ پاسخ

سلام منم مثل شما دخترم ۲۰ ماهشه و باردار شدم .. فعلا اولاشه هنوز دکتر نرفتم.. 🥺 هم خوشحالم هم ترس تو دلمه .. دیدم مثل شمام دلم انگار ی جوری شد

سه ماه اول بارداری کم بخور ،بعدش هم بارداری امن تره هم دیگه هوا خنک میشه

گرمیه دیگه نباید زیاد بخوری کمش ایراد نداره

من میخورم عالیه

شیرین و گرمه

خیلی گرمه و قائده لور

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مگوری😍 مامان مگوری😍 هفته بیست‌وسوم بارداری