بچه ها عدسی نفخ داره ؟

۴ پاسخ

آره دیگه حبوباته

اره نفاخه

اره خب حبوباته. باید قبلش یه شب تا صبح خیسش کنی چندبار آبش رو عوض کنی

آره فک کنم گلم من همیشه باآب وآب لمیو میزارم خیس بخوره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی