۱۶ پاسخ

ای جانم جوجه طلایی
عزیزم حتما براش تند تند صدقه رد کن

سیکالیفت اَوِن حدود ۸۰۰ ایناس

صدقه بدع براش

ببر متخصص پوست برا ترمیم

حیفه علامتش بمونه

الهی عزیزم.. دختر منم دقیقا قسمت ابروش پاره شد و سه تا بخیه زدن . خوب جوش خورد و گوشت اضافه نیاورد ولی رد زخم مونده. چون توی ابروش هستش اون قسمت مو‌ درنیاورده و یه خط باریک جای زخم مونده. شما اگه روی ابرو دخترت نیست بعد از خوب شدن و کشیدن بخیه ها ترمیم کننده لافارر بزن عالی جای زخم رو بهبود میده. ولی در هر حالت یه خط باریک جای زخم میمونه چون محل پیوند زخم هستش.

از همین چیزا میترسم نمیتونم ببرم پارک بچمو یا با بچه ها تنها بزارمش بازی کنه 😭

الهی عزیزم 🥺 براش صدقه و اسپند روزانه داشته باشین. چشم بد ازش دور
خداروشکر که به خیر گذشت

خدا حفظش کنه
باز خداروشکر بخیر گذشت و چشمش آسیب ندید
بلا دور باشه ازش

آخ آخ که این اتفاق برا پسر منم افتاد
یعنی مردم و زنده شدم
البته پسر منو بردن اتاق عمل
اینم براش استفاده میکنم

تصویر

طفلک چقدر ترسید
براش صدقه رد کن
خداروشکر بخیر گذشت

هزار ماشالله دخترنازمون بلا ازش دور باشه اگه دیدی رد بخیه هس ترمیم کننده هس براش بگیر

هانا میگه نی نی اوخی شده

الهی بگردم پسر قشنگم چی شدی

خدارحمش کرده عزیزم روش عسل بزن عالیه

اووووف الهی بگردم چه نازه ماشاالله

عزیزم طفلی خیلی دردداشته
بلابدور 🫂❤️براش اسفنددودکن

سوال های مرتبط

مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۲ سالگی
مامان همتا❤️ مامان همتا❤️ ۳ سالگی
سلام مامانا
می خوام یه سوال بپرسم ازتون
باور کنی اصلا نمی خوام توی حرفایی که میزنم کسی روقضاوت کنم یا نفی کنم
همتا یه دوستی داره که تقریبا ۱ ماه ازش بزرگتره
این بچه به شدت لوسه،و هر بار که رفتیم خونشون هر اسباب بازی که همتا برمیداره بازی کنه ازش میگیره و با گریه داد میزنه که ماله منه،حتی وقتی اومدن خونمون هم همین کارو کرد و اسباب بازی های همتا رو ازش می گرفت و می گفت ماله منه
نقاشی که می کشیدن توی صفحه همتا خط می کشید و نقاشی شو خراب می کرد،اگر چیزی به خواستش نباشه همتا رو میزنه یا چنگ میزنه
امروز خونشون بودیم و به شدت عصبانی کرد منو،حتی مامانش هم از دستش کلافه شد،و بهش گفت با این کارات هیچ دوستی پیدا نمی کنی
ولی همتا اصلا از این رفتارا نداره،کسی رو نمیزنه
اسباب بازی هاشو با همه تقسیم می کنه،حتی خوراکیش رو
عاشق بازی کردنه
دوست نداره بچه ایی گریه کنه
حالا مامانش بهم می گفت من دوست دادم دخترم با همتا دوست بمونه و هرجا خواستی مهد ثبت نام کنی به منم بگو
حالا اگر شما باشید این کارو می کنید
با توجه به اینکه این بچه امروز همتا رو کلافه کرد و نمیذاشت بازی کنه و گریه همتا رو درآورد
من حتی تصمیم گرفتم دیگه خونشون نرم
چون امروز بدجور بچم رو زد😭
همتا خیلی گریه کرد
تو رو خدا فکر نکنید من مامانی هستم که ایرادهای بچم رو نمی بینم،نه
ولی هرچی از این بچه گفتم خود واقعیش بود
ببخشید طولانی شد
#بچه
#پوشک
#اعصابخوردکن