۸ پاسخ

آره اوایل بارداری طبیعیه

سنو داخلی بده؟

اره منم دارم🥲

زیر دل نه ولی کمرم بدجور گرفته درد میکنه میزنه به پاهام دکتر نیست برم

اره کمرم درد میکنه تایکم راه میرم کاری میکنم

تیر کشیدن بسته به تغذیه و انعطاف و خواب مناسب و همه چیزای دیگست همیشگی هم نیست اگر باشه جای نگرانی نیست چون داره رحم بزرگ تر میشه عادیه نباشه هم خداروشکر کن دردت کمتره😅 اصلا نگران نباش اگر علائم دیگه ای نداری حتما یه چیز خوبی خوردی بدنت و هورمونات دارن راحت تر خودشونو تطبیق میدن

من دیشب چند بار سمت راست و چپ دلم تیر کشید از ناف به پایین.دیگ دراز کشیدم خوابیدم خوب شد

طبیعیه عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان Chocolate🍫 مامان Chocolate🍫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه ها😍 مامان جوجه ها😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری