گلم گلاب و هندونه بخور
انجیر بخیسون تو گلاب بخور
آلو بخور
یبوست خوب نیست
اصننن
مخصوصاً تو بارداری
شربت منیزیم هیدروکسید بگیر عالی دیگه راحت میشه
منم یبوست ک بودم دکترم شربت مگنی میاک داد عالی بود هم انجیرمیخوردم صب ازخواب پامیشی اب ولرم بخور یاشیرگرم
الو،سالاد کنار بشقاب غذات،سبزیجات،شیر، انجیر
میوه تو میانوعده روزی یه لیوان شیر
خیلی کمک میکنه به یبوست
مخصوصا انجیر خیس بده هم انجیر هم ابشو بخور
لواشک جوابه
حتما روزی چندتا آلو و هرروز روغن زیتون و کاهو مصرف کنید عالیه .
حتماً توالت فرنگی بشین خواهر
الان که فصل آلو وزردآلو هستش حتما بخور
وای منک خیلی بدترم
فرنگی استفاده کن حتما
چیزایی بخور ک یبوست از بین میبره مثل الو خشک .روغن زیتون .خاکشیر.انگور
به دکتر زنان بگو
توالت فرنگی استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.