۳ پاسخ

من ۲۴هفته رفتم،۷۰۰گرم بودقربونش برم💓🤗

۲۲ هفته رفتم ۴۵۰ بود

من این هفته رفتم ۳۸۰ بود گفت وزنش خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر روزهای ابتدایی تولد