۸ پاسخ

نه عزیزم من نزدم دکترمم گفت لازم نیست ک بزنی

اگه خطر زایمان زودرس داری باید بزنی

اگ زده بشه خوبه چون کی میدونه ممکنع نینیش زود بیاد یانه من زدم ۶تا

نه عزیزم
فقط کسایی ک علائم زایمان زودرس دارن

واسه چیه؟!!

براچی میزنن

نه والا من ک نزدم

اره ۲۹هفتع ۶دوز زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی