۱۰ پاسخ

استرس گرفتم همچیم بالاس یا پایین

تصویر

سلام عزیزم استرس نگیر ولی عکس بی کیفیت هستش اما اونا که قرمز هستن و علامت Hدارن بالان واضح بفرست

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

کم خونی ناشی از فقر اهن داری
قند یک ساعتت بالاس

به متخصص نشون بده چون چندتا بالا چندتا پایین

خیلی ازمایشت تاره ولی فقط کم خونی داری ک اگر آسپرین مصرف میکنی طبیعیه ولی خب قرص آهن رو خیلی دقیق باید بخوری .
و قند ۱ ساعت بعدت بالاست . یکم مراعات غذایی کن

خوب نمیشه عدد هارو خوند اما قند یک ساعتت بالا بود

سلام


یه گروه داریم تو روبیکا برای
اقدامیا
باردارا
بچه دار ها
اینم لینک
https://rubika.ir/joing/HEFGIGEH0YGUGLREQUQPJCKLAVIKDIMS
اگه نتونستین عضو بشین به این آیدی تو روبیکا پیام بدین
@faty_2005_2_10

کم خونی هم داری

یکم باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان سارا.سلین🫀🤎 مامان سارا.سلین🫀🤎 ۱۱ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان سلیمانی مامان سلیمانی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهفتم بارداری