اینم آزمایش انتیم بنظرتون نیازه سل فری بدم

تصویر
۸ پاسخ

عزیز شما سل فری دادید ؟؟

برا من چرا آزمایش انتی ننوشت

نه عزیزم عالیه نمیخواد سلفری بدی براتون تشخیص جنسیت دادن ؟

سلام، فکرکنم باید بدی، کلا الان مد شده همه باید سل فری بدن مخصوصا بالای ۳۰ سال باشی، منم دادم منتظره جوابم

مگه هم سونو میخواد هم ازمایش؟؟؟

عزیزم ازمایش ان‌تی رو بر اساس سنی ک سونو قلب بهتون گفت انجام دادین
یا بر اساس هفته های پریودیتون

اینم صفحه دومش

تصویر

تو چند هفته گی دادی گلم انتی؟

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۴ ماهگی
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۴ ماهگی
مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان نی نی 🍓 مامان نی نی 🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری