۳ پاسخ

حتما تو طول روز قندتو بگیر و پیش یه متخصص غدد برو عزیزم
چون من الان انسولین میزنم

من انسولین میزنم هیچ ضرری ام واسه بچه نداره بهترین کاره، بعد زایمان دیگه نمیزنی

من قند ناشتام ۹۰ بود
قند یه ساعته ام ۲۰۳
قند دوساعته هم نرمال بود
برا اون یه ساعته بهم گفته کلا شیرینیجات حذف کنم دوباره ازمایش بدم

سوال های مرتبط

مامان دلبند جانم مامان دلبند جانم ۲ ماهگی
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا🩵 آنیا مامان علیرضا🩵 آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری