درسته میگن ختنه باروش سنتی فرمش بدمیشه؟

۲ پاسخ

اتفاقا با روش سنتی بهترین روش ختنه هست. هیچ عوارضی نداره. بقیه روش ها عوارض داره. خیلی هم راحته. من هر دوتا پسرهامو سننی ختنه کردم

مگه فرم داره😂😂

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی