خانوما از هفته چند نباید طاق بازخوابید؟

۹ پاسخ

من ک خسته شدم هرروز یه علائم دارم
گرممه سردمه لرز میکنم گشنم میشه میل ب غذا ندارم خابم میاد میخابم سردرد میشم دراز میکشم کمر درد میشم پهلو میشم شکمم کش میاد همروئید دارم دسشویی نمیتونم برم اصن روزم با غرغر شب میشه فقط😂

من چن هفته‌س شروع کردم ب تمرین ولی این هفته دیگه‌ خیلی خیلی کم طاق باز بخوابم

اشکالی ندارد ولی کم کم خودتونو عادت بدید رو پهلو

من طاق باز که میخوابم بیشتر تکوناشو حس میکنم و حس میکنم خودشو سفت میکنه

منم شده تو خواب بیدار شم تا طاق باز خوابیدم ولی می‌شینم زودی میرم رو پهلو دلم قبول نمیکنه بیشتر رو پهلو چپ می‌خوابم برا بهتری ولی خیلی‌ اذیت میشم

نه فعلا اشکالی نداره من کلن میترسم نمی‌خوابم

از ۲۰ هفته، ولی قبلشم نخوابی بهتره یا کوتاه بخوابی در حد چند دقیقه
دکتر میگفت خونرسانی به جنین کمتر میشه منم خیلی ترسیدم کم طاق باز پیش میاد بخوابم😅

الان خواستم همین سوال بپرسم
من ب پهلو نمیتونم بخوابم پهلو میشم شکمم درد میگیره

۲۰هفته به بعده

سوال های مرتبط

مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وششم بارداری