تب آیهان نمیشینه 37/7چیکارش کنم❌❌❌❌❌😭😭

ـ
.
.
.
.

۳ پاسخ

اگه استا جواب نمیده شیاف بزار

پایین نیومد شیاف بزن براش ببر دکتر

دیانام ی هفته قبل همینجوری شد خود ب خود بدون سرما خوردگی بدون علایم دندون بردمش بیمارستان سرم وصل کرد درجا تبش اومد پایین

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان باران و خداداد مامان باران و خداداد هفته بیست‌ودوم بارداری