تب 37 زیاده یا ن اوکی ؟

۵ پاسخ

۳۷ تب نیس

از ۳۸ یعنی تب

تب نیست ۳۷/۵ به بالا تب

تا ۳۷/۵ طبیعیه

از کجا گرفتی

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۵ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۴ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان باران و خداداد مامان باران و خداداد هفته بیست‌ودوم بارداری