خانوما خوردن زیاد تخمه آفتابگردان ضرر داره

۷ پاسخ

ن فشار دارم ن چربی چیکار کنم خیلی هوس میکنم

اره ضررداره فشارمیبره بالا نخوریا مادرشوهرم اومدتمام تخمهاوپفکای منوبرد باخودش

از نظر فشار و چربی باید مراقب بود کلا زیاده روی تو هرچیزی خوب نیست

بله باید نگاه کنی فشارت چطوره ..
همه چی در دوران بارداری باید ب اندازه خورده شه ..

فشارم رو ۸ پایینه

سلام خودش فکر نکنم ولی نمکش باعث میشه فشارت بره بالا اون خطرناکه

اگه فشارت بالاست نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری