خانما میگم تخمه آفتابگردان برام ضرری نداره

۵ پاسخ

من اینقدر میخوردم الان کمش کردم

گرمه بخور ولی کم

وا چ ضرری

نه چه ضرری بخور مفید هم هست

نه خیلی ام مفید و خوش مزه اس🥲

سوال های مرتبط

مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری