خانما این حلواها ضرری نداره؟؟

تصویر
۸ پاسخ

نه ضرر نداره اما قند داره
اگه زیاد نخوری مشکلی نیست

نه گلم

فکر نکنم منم‌ دوستدارم با گردو و چایی میخورم

نه خوبه
فقط مواظب قندت باشه
هرچی باشه با شکر درست میشن

ب خاطر حلوا ارده ک با کنجد کم بخور زیاده روی نکن

من هفته ای یه بار میخورم به خاطر قندش میترسم

ن عزیزم

نه گلم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی