خانما شما ساندویچ بندری میخورین؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

نه دوس ندارم اما عوضش عاشق پیتزام
فقط دوبار خونگی خوردم اونم با خواهش التماس
شوهرم نمیزاره

نخور عزیزم کلن فست فود نخور انشالله نی نی بدنیا اومد هر چی خواستی بخور ... این چیزا حالت عادیشم ضرر داره

اوایل دوس داشتم میخوردم ولی الان نه

اره گاهی اوقات

اگه شوهرم بزاره با کمال میل😂😂😂

من خیلی دلم میخاد شوهرم میگه نه جاش برات کباب میارم میگم هوس کردم میگه نه خوب نیس اویل بارداری زیاد سخت نمیگرفت الان هی میگه جاش اجیل کباب معجون اینا میخرم

اره 🤤🤤🤤

من یه بار خوردم

آره ولی خونه درست کن و بخور بهتره سوسیس هم از شهر پروتئین ها بگیری یا خونگی که سالم تر باشه

خیلی تند نباشه

خیلی خوشمزست 🥹🥹🥹🥹

درس کن فلفل کم بریز 😁حتما نباید آتیشی باش دهنت آتیش بگیره جونم

من خیلی دلم‌میخاد ولی از اول بارداری نخوردم ... میگم شاید ضرر داشته باشه

اره عزیزم ولی با فلفله کم

اره چرا نخوریم😅
من گاهی هم خودم درست میکنم خیلی میچسبه

سوال های مرتبط

مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی