سلام خانما برای درددندون چی خوبه؟؟

۴ پاسخ

میخک و سماق اسیاب کن باهم بزار روش بی حس میشه

لوبیا سفید پودر کن بریز روش

استامینوفن جوابم نمیده اصلا سوراخ نیست فقط تیرمیکشه

استامینوفن ساده بخور
اگه سوراخه یه تیکه استا خمیر کن بزار روش

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۹ ماهگی