۴ پاسخ

نخور عزیزم من قندم ۹۴ بود دکتر همه چیو قدقن کرده خطر ناکه دیابت بارداری میگیری هروز باید آمپول بزنیا

منم دیروز رفتم دکتر گفت قند باردار باید زیر ۹۵ باشه مال من ۹۷ بود. گفت رعایت کن و به ماه دیگه مجدد ازمایش بدم

خب نخور عزیزم تو هفته ما قند باید۹۲باشه

خب نخور دیگه 😶

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی