خانما تا چندماهگی قرص ویتامینd3 میخورم؟

۸ پاسخ

تا ماه اخر

دکترم گفت تا آخرش

تنها قرصی که میخورمو انگار نه انگار قشنگ تو مخمه

تا خاموشی ستارگان 😂😂😄😄
والا دکتر من سر پسر اولیم ۳ ماه بعد زایمان هم همچنان می‌گفت بخور😂

تا زایمان تا بد زایمان باید بخوری

🙏🏻❤

من ک همچنان میخورم 😅

تا بعد زایمان هم باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاها و پارسا مامان طاها و پارسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نلین_آراد مامان نلین_آراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی