۵ پاسخ

کله پاچه حلیم سرشیر کباب بستنی وآجیل

مگه الان وزن بچتون چقدره؟؟

بادوم و شیربادوم وانبه من میخوردم وزنش خوب بود

من 33هفته2روز هستم بچم2100هس گفت کمه برام شیرخشک لیدی میل نوشت

حلیم سیب زمینی آب پز آبگوشت آجیل عدسی تخم مرغ اینا خیلی خوبن دلستر بستنی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد