۱۰ پاسخ

من سر پسرم ۳۵ هفته رفتم این سری هم همون موقع میرم

من امروز با چندتا آتلیه صحبت کردم همه گفتن ۲۸ تا ۳۰

۳۲هفتگی بهترین تایمه
دیرتر رفتن یکم ریسکه و خودت خیلی اذیت میشی به خاطر رو پا ایستادن و گرما

من میخام وسطای مرداد ماه برم

من اخر ۷ رفتم

ماه ۷یا ۸

من دیر رفتم متاسفانه شکمم ب روب پایین اومده بود عکسام خوب نشد از هفته بیست و هشت دیگه حتما برو

هروقت زیر شکمت تو گرفتی و قشنگ معلوم شد🤰🏻
البته اگ شکم بزرگی داشته باشی خیلی زودتر
وگرنه اگ شکمت کوچولو باشه باید صبر کنی ماهای اخر

هروقت شکمت قشنگ اومد جلو

من ۱۰ روز مونده بود ب زایمانم رفتم بازم شکم نداشتم خیلی 🤣

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی