انجیر خوبه ؟بخورم

۴ پاسخ

اره خوبه هم مفیده هم برا زیبایی جنین تاثیر داره

آره ولی زیاد نخور ک اسهالی نشی

درخاست بده

ما که میخوریم برا یبوستم خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی